CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. לרוב מערכת CRM מטפלת בשלושה היבטים מרכזיים בקשר עם הלקוח – שירות, מכירות ושיווק. התוכנה מאפשרת תיעוד מידע רב ומגוון על לקוחות החברה. החל מפרטים כלליים על הלקוח ועד לפרטים הקטנים ביותר כמו: מי הנציג הראשון שמכר ללקוח, מה הוא קנה, מתי הוא קנה, מתי הייתה האינטראקציה האחרונה שלו עם עובד חברה, האם הלקוח מרוצה מהשירות שלנו ועוד.. בעזרת המידע הרב שאנו מקבלים על הלקוח ניתן לשפר את קשרי הלקוחות, להבין את צרכי הלקוח טוב יותר, להגדיל את שביעות רצון הלקוח וכן להתאים ללקוח מוצרים נוספים ובכך להגדיל את המכירות. ניתן גם ליצור פרופיל לקוח היכול לעזור בהגעה ללקוחות נוספים.
CRM הינה הכרחית בעבודה עם לקוחות וזאת על מנת לשפר את מערכות היחסים עם הלקוחות, לשמר את הלקוחות, להשיג לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות.

Business Process Management ,BPM היא תוכנה לניהול תהליכים עסקיים. אשר מאפשרת אוטומציה של מגוון תהליכים עסקיים.
במרבית החברות קיימים תהליכים עסקיים שונים הדורשים סדר, ארגון, מעקב ובקרה.
תהליך עסקי יכול להתחיל בלקוח הרוצה לבצע פעולה מסויימת, לאחר מכן הלקוח נדרש לבצע פעולות נוספות. בכל חברה קיימים תהליכים עסקיים מורכבים ברמה זו או אחרת שזקוקים לאוטומציה.
תהליכים אלה בדר"כ מכילים מעורבות של מספר גורמים בארגון ומחוצה לו. על מנת שתהליך כזה יצלח, קיים צורך בהגדרת תהליך עסקי וביצוע אוטומציה למגוון פעולות אשר יאפשרו ניהול נכון ויעיל של התהליך וכן בקרה ומעקב על התהליך כולו בכדי לאפשר סיום תהליך בהצלחה ובמהירות.
באמצעות BPM ניתן גם לשפר תהליכים עסקיים ולאבחן בעיות. בנוסף BPM מאפשר דיגיטלזציה לתהליכים העסקיים ומשרת את הצורך בהתייעלות ארגונית.

פרוסיד משמשת כאינטגרטור הבלעדי של חברת Creatio העולמית, Creatio הינה מערכת CRM ייחודית המשלבת BPM תהליכים אוטומטיים ומבוססת LOW CODE.

Creatio הינה מערכת ייחודית המצטיינת כמערכת BPM וכמערכת CRM, עיקר כוחה של המערכת הוא בשילוב השניים. העוצמה בחיבור בין שני העולמות, CRM/BPM מציבה את רכיבי התקשרות עם הלקוחות כחלק אינטגרלי מהתהליכים העסקיים של הארגון. המערכת מבוססת על טכנולוגיית Low Code/ No Code המאפשרת הגדרת תהליכים עסקיים במהירות רבה, ללא צורך בידע טכנולוגי מתקדם, דבר המקנה למשתמשי הקצה יכולת לפתח פתרונות עסקיים בעצמם ולעצמם.
בכך הטכנולוגיה מאפשרת פיתוח מהיר, בטוח וזול שמקנה TCO) Total Cost of Ownership) נמוך לארגון ומאפשרת מענה מהיר לצרכים העסקיים של הארגון.
יתרונות נוספים של המערכת:

  • מאפשרת מעורבות של גורמים רבים ותיאום בין הגורמים השונים
  • חלוקת הפרויקט למספר שלבים ומספר פקטורים נדרשים
  • יכולת לתרגם תהליכים עסקיים מורכבים לתהליכים פשוטים במערכת
  • תיאום דיגיטלי בתוך הארגון ומחוץ לארגון, בין חברות שונות
  • מקנה שקיפות בכל שלבי הפיתוח לגורמים המעורבים
  • שקיפות, שליטה ובקרה על מספר פרויקטים במקביל – מאפשר לזהות צווארי בקבוק בתהליכים ולהבטיח רמה גבוהה של יעילות בארגון
  • המערכת מיושמת בצורת ענן או Cloud On Primes

Setting up and
guiding PMO Planning &
Control entities

The challenge: The setting up of Planning & Control entities (PMO bodies) is a complex field of expertise. Such entities must be suited to the organization’s level of readiness, its management style and to the organization’s supporting infrastructures.

בואו נדבר

בן גוריון 77, תל אביב
מיקוד 6451406
טלפון: 03-7622958
פקס: 03-5224402
דוא”ל: ContactUs@proceed.co.il

footer-decor
נשמח לשמוע מכם

תודה

ההודעה נשלחה בהצלחה