PROCEED-CRM | Proceed

PROCEED-CRM

Proceed CRM– הנה חברה מובילה המתמחה בניהול פרויקט ואינטגרציה של מערכות CRM
ל- Proceed CRM למעלה מ-10 שנות ניסיון בהטמעה מוצלחת ובאינטגרציה של מערכות מתקדמות.
כדי להבטיח מצוינות, חברת Proceed בחרה להיות שותף של מערכת CRM מהטובות בעולם, מערכת הדור הבא bpm'online.

  

Bpm'online – הינה מערכת מבוססת אוטומציה של תהליכים עסקיים (BPM – Business Process Management)
עבור שיווק, מכירות ושירות לקוחות.
Bpm'online היא מערכת חדשנית, שיא הטכנולוגיה, המשלבת אוטומציה של תהליכי עבודה לטיפוח הלקוח החל מהיותו ליד עד להזמנה ולאחר מכן לתמיכה שוטפת.

הערך והיופי שמערכת bpm'online נותנת הם תהליכים אוטומטיים מוכנים מראש – Out of the box – להנחיית המשתמשים ברוב תהליכי העבודה כדי להאיץ תוצאות. משתמשים אוהבים את מערכת bpm'online בזכות ממשק המשתמש הנקי, המזמין והמרתק שלה.

לחברת bpm'online למעלה מ-6,500 לקוחות בעולם והיא מחויבת להמשיך לספק ערך ללקוחותיה באמצעות טכנולוגיה עילית.

להתנסות חינם- לחץ כאן

למה bpm’online ?

  • מערכת CRM המשלבת BPM בכלי אחד
  • פתרון הוליסטי לשיווק, מכירות ושירות לקוחות
  • ממשק משתמש כיפי שמשתמשים אוהבים

 

Bpm’online דורגה על ידי מכון המחקר Forester כ- Leader בתחום מערכות ה-CRM, דורגה על ידי Gartner בין המערכות המובילות בעולם וזכתה בשלל פרסים על ידי גופי מחקר רבים.

 

 

 

 

 

 

 

  • תמונת לקוח 360 מעלות
  • פילוח נתונים
  • ניתוח התנהגות לקוחות באתר האינטרנט
  • טיפוח לידים
  • קמפיינים אוטומטיים (Marketing Automation)
  • שיווק באמצעות דוא"ל בתפוצה רחבה
  • ניהול אירועים
  • אוטומציה של תהליכים עסקיים (BPM)
  • סנכרון מלא של דוא"ל, יומן, משימות ושיחות טלפון
  • התאמה אישית של ממשק המשתמש

 

 

 

  • העשרה אוטומטית של נתוני לקוחות ואנשי הקשר ממקורות מידע גלוי באינטרנט
  • שיתוף באמצעות כלי רשת חברתית מובנה
  • אוטומציה של תהליכים עסקיים (BPM)
  • ניהול הזדמנויות עסקיות בכלים אוטומטיים
  • הזמנות עבודה וחשבוניות
  • ניהול סוכני מכירות שטח
  • תחזית מכירות
  • ניהול חוזים
  • ניהול מוצרים
  • תהליך אוטומטי לאישור מסמכים
  • ניהול פרויקטים
  • מכירות באמצעות מכשירים ניידים
  • מערכת לניהול ידע
  • אינטגרציה עם מרכזיות טלפוניה
  • התאמה אישית של ממשק המשתמש

 

 

  • תמונת לקוח 360 מעלות
  • תקשורת מרובת ערוצים (Omni Chanel)
  • ניהול מוקד שרות
  • ניהול תורים
  • ניהול קריאות שרות
  • מענה ללקוחות תוך שימוש במערכת ניהול ידע
  • קטלוג שרותים
  • מערכת ייעודית לנותני שרות בעולם התוכנה הכוללת ניהול שינויים, טיפול בתקלות והפצת גרסאות
  • אוטומציה של תהליכי השרות (BPM)
  • התאמה אישית של ממשק המשתמש