שירותים מנוהלים | Proceed

שירותים מנוהלים

PROCEED הינה החברה המובילה בארץ במתן פתרונות לארגונים מרובי פרויקטים.

במסגרת השירות המנוהל, אנו משלבים את תפיסות העבודה של החברה, יכולות הניהול ומתן הערך ומאפשרים ללקוחותינו ביצוע OUTSOURCE אמיתי לנושאים מקצועיים ומוגדרים מראש:

 

 

 

 

 

 

  • PO כשירות מנוהל

ה- PMO מגדיר ושומר על סטנדרטים של תהליך, הקשורים בדרך כלל לניהול פרויקטים בתוך הארגון. תפקידו של גוף ה-PMO משתנה מארגון לארגון ותחומי אחריותו מגוונים, בהתאם לגודל הארגון, מורכבות הפרויקטים המנוהלים והתרבות הארגונית. אנו מסייעים לארגון ול-PMO  במגוון שירותים- ייעוץ, הקמה, ליווי ובניית תוכניות עבודה לגופי PMO.
PO  כשירות מנוהל- שירות ייחודי "תפור" למידותיו של הפרויקט. מאפשר למנהלי פרויקטים ולארגון קבלת תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון!
שירות של תכנון ובקרה ו-PMO המלווה את הפרויקטים המרכזיים.
מבוסס על סט מוגדר מראש של תהליכים, כלים, מתודות, בקרות ושגרות עבודה בתחום הניהול והבקרה בסביבת פרויקט גדול יחיד.

במסגרת פתרונות ה- PO כשירות מנוהל אנו מקדמים גם פעילות BOT  ) Build / operate / transfer ) במסגרתם אנו מקימים יחידת PMO מתפעלים אותה עבור לקוחותינו וכעבור זמן שמוגדר מראש מעבירים אותה לתפעול פנימי בארגון

 

 

 

  • מנהלי פרויקטים לפי דרישה

כחלק מהשירות שלנו, אנו מספקים מנהלי פרויקטים מקצועיים שיסייעו לארגון בניהול הפרויקטים המורכבים שלו, השילוב בין גוף ייעוץ מוביל לפעילות של שירותים מנוהלים מאפשרת לנו:

  • גיוס והכשרה– אנו משקיעים משאבים רבים בגיוס עובדים איכותיים ומרוצים,. הכשרה וסיוע בכניסה לתפקיד כולל הכשרה ותמיכה בכלים שהארגון משתמש בהם .
  • העצמת הלקוח– אנו מציעים תמיכה מקצועית בלקוחותינו , שותפות במפגשים ושולחנות עגולים שאנו מקיימים אחת לתקופה, סיורים אצל לקוחות מובילים במשק ועוד.
  • העצמת העובד-תמיכה מתודולוגית על ידי טובי המומחים וגישה לאתר ניהול הידע הפנימי של החברה, מפגשים מקצועיים ומעורבות בסדנאות

 

 

 

  •  פיתוח פרויקטים ב-FIX במרכז הפיתוח של החברה

כחלק מהשירותים המנוהלים אשר אנו מציעים ללקוחותינו, הקמנו בחברה גוף פיתוח אשר מנוהל ע"י CTO מנוסה.
מטרת מרכז הפיתוח הינה לקבל חבילות עבודה מהלקוח ולבצען במשרדים שלנו ו/או של הלקוח בהתאם לדרישות.
במסגרת מהלך זה, אנחנו רואים עצמנו חלק אינטגרלי מהתהליך הכולל של הלקוח ומחויבים הן לאיכות הפיתוח והן ללוחות הזמנים.
במסגרת זו, נשתמש ביכולות ה- IT Governance  לניהול ומעקב תכנית העבודה, הצגתה באופן רציף ללקוח וניהול הסיכונים.