BPM&CRM

Proceed serves as the Leading integrator of the global Creatio company. .2

פרוסיד היא שותפה ואינטרגטור מוביל של חברת creatio העולמית

Creatio היא מערכת ייחודית המתבלטת כמערכת BPM ומערכת CRM משולבת.
היתרון העיקרי של Creatio הוא בחיבור בין שני שני העולמות, והפיכת קשרי לקוחות לחלק בלתי נפרד מהתהליכים העסקים של הארגון.

CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. לרוב מערכת CRM מטפלת בשלושה היבטים מרכזיים בקשר עם הלקוח – שירות, מכירות ושיווק. התוכנה מאפשרת תיעוד מידע רב ומגוון על לקוחות החברה. החל מפרטים כלליים על הלקוח ועד לפרטים הקטנים ביותר כמו: מי הנציג הראשון שמכר ללקוח, מה הוא קנה, מתי הוא קנה, מתי הייתה האינטראקציה האחרונה שלו עם עובד חברה, האם הלקוח מרוצה מהשירות שלנו ועוד.. בעזרת המידע הרב שאנו מקבלים על הלקוח ניתן לשפר את קשרי הלקוחות, להבין את צרכי הלקוח טוב יותר, להגדיל את שביעות רצון הלקוח וכן להתאים ללקוח מוצרים נוספים ובכך להגדיל את המכירות. ניתן גם ליצור פרופיל לקוח היכול לעזור בהגעה ללקוחות נוספים.

CRM הינה הכרחית בעבודה עם לקוחות וזאת על מנת לשפר את מערכות היחסים עם הלקוחות, לשמר את הלקוחות, להשיג לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות.

BPM היא תוכנה לניהול תהליכים עסקיים. אשר מאפשרת אוטומציה של מגוון תהליכים עסקיים.
במרבית החברות קיימים תהליכים עסקיים שונים הדורשים סדר, ארגון, מעקב ובקרה.
תהליך עסקי יכול להתחיל בלקוח הרוצה לבצע פעולה מסויימת, לאחר מכן הלקוח נדרש לבצע פעולות נוספות. בכל חברה קיימים תהליכים עסקיים מורכבים ברמה זו או אחרת שזקוקים לאוטומציה.
תהליכים אלה בדר"כ מכילים מעורבות של מספר גורמים בארגון ומחוצה לו. על מנת שתהליך כזה יצלח, קיים צורך בהגדרת תהליך עסקי וביצוע אוטומציה למגוון פעולות אשר יאפשרו ניהול נכון ויעיל של התהליך וכן בקרה ומעקב על התהליך כולו בכדי לאפשר סיום תהליך בהצלחה ובמהירות.
באמצעות BPM ניתן גם לשפר תהליכים עסקיים ולאבחן בעיות. בנוסף BPM מאפשר דיגיטלזציה לתהליכים העסקיים ומשרת את הצורך בהתייעלות ארגונית.

פרוסיד משמשת כאינטגרטור הבלעדי מוביל של חברת Creatio העולמית, Creatio הינה מערכת לאוטומציה של תהליכים עסקיים ו- CRM ייחודית המשלבת BPM תהליכים אוטומטיים והמבוססת LOW CODE.

Creatio הינה מערכת ייחודית המצטיינת כמערכת BPM וכמערכת CRM, עיקר כוחה של המערכת הוא בשילוב השניים. העוצמה בחיבור בין שני העולמות, CRM/BPM מציבה את רכיבי התקשרות עם הלקוחות כחלק אינטגרלי מהתהליכים העסקיים של הארגון. המערכת מבוססת על טכנולוגיית Low Code/ No Code המאפשרת הגדרת תהליכים עסקיים במהירות רבה, ללא צורך בידע טכנולוגי מתקדם, דבר המקנה למשתמשי הקצה יכולת לפתח פתרונות עסקיים בעצמם ולעצמם.
בכך הטכנולוגיה מאפשרת פיתוח מהיר, בטוח וזול שמקנה TCO) Total Cost of Ownership) נמוך לארגון ומאפשרת מענה מהיר לצרכים העסקיים של הארגון.

Creatio היא מערכת CRM ייחודית המבוססת על Low-Code המשלבת BPM ותהליכים אוטומטיים 

Creatio is a unique low-code based CRM system that integrates BPM and automated processes.

Service

Single omni-channel platform for internal and external service management

Service

Sales

End-to-end sales management platformto accelerate sales processes of any complexity

Sales

Marketing

Multichannel marketing platform to orchestrate customer journeys and accelerate lead-to-revenue

Marketing

Studio

Open no-code platform for automating processes and creating your own IT solutions

Studio

לבקשת הדגמה

יתרונות נוספים של המערכת:

  • מאפשרת מעורבות של גורמים רבים ותיאום בין הגורמים השונים
  • חלוקת הפרויקט למספר שלבים ומספר פקטורים נדרשים
  • יכולת לתרגם תהליכים עסקיים מורכבים לתהליכים פשוטים במערכת
  • תיאום דיגיטלי בתוך הארגון ומחוץ לארגון, בין חברות שונות
  • מקנה שקיפות בכל שלבי הפיתוח לגורמים המעורבים
  • שקיפות, שליטה ובקרה על מספר פרויקטים במקביל
  •  מאפשר לזהות צווארי בקבוק בתהליכים ולהבטיח רמה גבוהה של יעילות בארגון
  • המערכת מיושמת בצורת ענן או Cloud On Primes

CRM Creatio key features

Unified CRM experience

Boost productivity and collaboration with the unified UI/UX, shared database, and multi-team, multi-workspace data processing workflows across all CRM Creatio modules.

360-degree customer view

Deliver personalized customer experiences with full visibility into the customer’s profile, history of interactions, and AI/ML-generated insights based on customer-specific internal and external data.

360-degree customer view

Deliver personalized customer experiences with full visibility into the customer’s profile, history of interactions, and AI/ML-generated insights based on customer-specific internal and external data.

End-to-end workflow automation

Design and automate CRM, operational, and vertical-specific workflows of any complexity and across multiple business functions, use cases, and channels.

Real-time analytics and reporting

Apply extensive built-in analytics, reporting, and KPI monitoring tools for common CRM scenarios as well as easily design custom dashboards and vertical-specific BI applications with no-code.

מה אתם יכולים לעשות עם  Creatio CRM

התאמת צוות המכירה, שיווק והשירות שלך לתהליכים חוזרים של לקוחות המבוססים על זרימת עבודה מאוחדת של CRM Creatio.

יצירת קמפיינים שיווקיים מרובי ערוצים מכל סוג ומורכבות. הערכת יעילות השיווק וביצוע אופטימיזציה של קמפייני פרסום עם ניתוח CRM עשיר.

אבחנה אוטומטית בתחומים שבהם אתה צריך לשפר את מאמצי המכירה שלך. ניתוח ומעקב אחר קווי המכירות שלך לפי שלבים, הנציגים הטובים ביותר, אחוזי סגירת עסקאות וכו'.

שיפור שירות הלקוחות, האצת זמני התגובה והתאמה אישית של התקשורות עם הלקוחות בכל הערוצים. משפר את ציוני ה CSAT, NPS ו- CES שלך.

Creatio מציעה כלי אוטומציה לתהליכי מכירה, כגון ניהול לידים ומעקב אחר הזדמנויות. כלים אלה יכולים לעזור לצוותי מכירות לזהות הזדמנויות של מכירה צולבת ומכירה נוספת ולנקוט עליהן פעולה במהירות.
Creatio יכולה לעקוב אחר אינטראקציות עם לקוחות בערוצים שונים, כגון דואר אלקטרוני, מדיה חברתית וטלפון. ניתן להשתמש במידע זה כדי לזהות הזדמנויות למכירה צולבת ומכירה נוספת.

Other solutions proceed can offer you

לבקשת הדגמה

פנייתכם התקבלה

תודה!

נחזור אליכם בהקדם האפשרי