ארגונים רבים מתקשים ביצירת קשר וחיבור בין הצד העסקי בחברה לצד הטכנולוגי.
הביזנס (אנשי השיווק , המכירות , מנהלים וכו'..) מעבירים דרישות רבות ל-IT.
מחלקת ה – IT נדרשת לתעדף את הדרישות הרבות המגיעות אליה, בהתאם לאסטרטגיית החברה ולתקציבי החברה.
על מנת לנהל את חטיבת ה- IT בצורה אפקטיבית, העונה על צרכי העובדים ועל צרכי ההנהלה, הדירקטריון ובעלי העניין, נדרש להקצות גורם בארגון האחראי על כך.
ה – OCIO וה- PMO מסייעים בביצוע וקידום נושאים אלו.
Proceed מתמחה בהקמה של גופי מטה ומרכזי ניהול ובקרה ארגוניים, אנו מסייעים ליחידות אלו לתמוך בניהול ארגונים ויחידות טכנולוגיות החל מניהול הפרויקט הבדיד , ניהול המוצר ועד לניהול ה-IT כולו.
התפיסה שלנו מותאמת למציאות בשטח ול-DNA הארגוני ותומכת בפעילויות כגון: OCIO, PMO, ePMO, BRM ופעילויות אופרטיביות נוספות. אנו מתבססים על מתודולוגית עבודה ישימה, טכנולוגיה תומכת והון אנושי איכותי.
- OCIO – ניהול המטה האופרטיבי של ה-IT שבדרך כלל מתכלל את כל הגופים הנ"ל במקביל לניהול הפורטפוליו הארגוני וניהול היוזמות וההזדמנויות הטכנולוגיות מול בקרת כספים ותקציבים, הגדרה וניהול של מדדי הביצוע של ה-IT כגון: SLA, המשכיות עסקית, דרישות רגולציה, ניהול סיכונים ועוד.
- EPMO – הקמת גופי מטה ארגוניים התומכים מצד אחד בהנהלת הארגון בשמירה על השקעותיה (פרויקטים) ומצד שני תומך ביחידות ה-PMO המקומיות ומסייע להם לבצע את עבודתם בצורה אפקטיבית. כל זאת, באמצעות מתודות, כלים ודיווחים מתקדמים. עבודה מוכוונת מטרות ארגוניות, תיעדוף הפרוגרמות והפרויקטים, ניהול המאמץ הארגוני, תמיכה בהלימה בין ניהול הפרויקטים לאסטרטגיה העסקית של הארגון, מעקב אחר דרישות רגולציה, ועוד
- PMO – יצירת מרכזי שליטה ובקרה לניהול הפרויקטים והתוכניות הארגוניות לשם השגת מטרותיהם באמצעות השגת ערך מוסף מקביעת סטנדרטים ארגוניים לניהול פרויקטים (נהלי עבודה, תהליכים ואישורים), ניהול הידע הארגוני בתחום ניהול פרויקטים, הדרכות, בקרה ומדידה, ניהול סביבות עבודה אג'יליות, מסורתיות והיברידיות וכן ניהול פעילויות משיקות לתחום ניהול פרויקטים.
- BRM – הגדרה וניהול של הממשק בין היחידות העסקיות ליחידות המימוש הטכנולוגי בדגש על המעבר בין העולם המסורתי – זיהוי וניהול דרישות משתמש, ניהול דרישות טכנולוגיות, תעדוף דרישות וכיוב', לבין העולם האג'ילי – ניהול שרשרת הערך – Value Flow, מימוש תועלות – Benefit Realization, תפיסה מוצרית – Product Orientation, התאמת המאמץ לדרישות המשתנות ועוד.